PAULA`S CHOICE - żel i tonik do oczyszczania skóry twarzy

Kolejne kroki w oczyszczaniu skóry twarzy zaraz po olejku myjącym z firmy naturalnepiękno.pl to dwa kosmetyki marki PAULA`S CHOICE - żel oczyszczający skórę oraz nawilżający tonik.

Wpierw krótko o kobiecie, która założyła markę PAULA`S CHOICE:

Założycielką firmy jest Paula Begoun (urodzona w 1953 r.).Od 11 roku życia zmagała się z trądzikiem. W wieku 25 lat  przeczytała listę składników jednego z kosmetyków,którego używała– na czwartym jej miejscu był aceton, składnik zmywaczy do paznokci! Od tego czasu czytała wszystkie wyniki badań, jakie tylko mogła znaleźć, dotyczące kosmetyków oraz ich składników. W ten sposób stworzyła plan codziennej pielęgnacji, który kompletnie odmienił jej trądzikową skórę. Zaczęła pisać książki  i pojawiać się w programach telewizyjnych, aby doradzić innym, które kosmetyki naprawdę działają. Do tej pory napisała i wydano 20  książek o kosmetykach.
W 1995 roku postanowiła wykorzystać swoje wieloletnie badania nad składnikami kosmetycznymi do stworzenia własnej linii kosmetyków -  Paula’s Choice. Używa w niej jedynie składników o potwierdzonym naukowo działaniu, które sprawiają, że  skóra będzie wyglądała młodziej, promienniej oraz będzie wolna od zmarszczek i trądziku.
Produkty nie zawierają barwników, ani substancji zapachowych, a opakowania są przyjazne środowisku. I co najważniejsze kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.

ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO SKÓRY TRĄDZIKOWEJ LUB ZE SKŁONNOŚCIĄ DO WYPRYSKÓW
Jak czytamy na stronie producenta żel ten jest:
- bezwzględny dla wyprysków, delikatny dla skóry,
- jedwabisty idealnie oczyszczający skórę,
- doskonale usuwający makijaż,
- zawiera składniki antybakteryjne,
- nie zawiera składników podrażniających i wysuszających, które pogarszają stan skóry trądzikowej,
- bez substancji zapachowych i barwników

CLEAR Pore Normalizing Cleanser zawiera triklosan - składnik antybakteryjny w takiej ilości, aby zadziałał przeciw bakteriom wywołującym trądzik. Niedawne badania wykazały, że triklosan może odgrywać większą rolę w przeciwtrądzikowej kuracji skóry, niż pierwotnie twierdzono. 

Żel umieszczony w twardej, plastikowej butelce, posiada jak to żel przezroczystą barwę i trochę chemiczny zapach. Bardzo, bardzo wydajny, niewielka ilość w połączeniu z wodą daje obfitą pianę. Świetnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Co prawda ostatnio używam azjatyckiej metody 10 kroków, demakijaż zaczynam od użycia olejku, a dopiero potem nakładam żel, więc  ma on mniej roboty w dokładnym oczyszczeniu twarzy. 
Żel nie piecze, nie podrażnia, nie ściąga skóry. 
I jak tam z działaniem przeciwtrądzikowym? Coś tam czasami mi wyskoczy, ale zdecydowanie w mniejszym stopniu niż kiedyś. 
Jestem bardzo z niego zadowolona i oczywiście polecam!

Pojemność: 177 ml, cena: 72 - 85  zł, dostępność: paulaschoice.plsklepestetyka.pl

Skład: Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Glycerin, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmitate, Sodium Laureth Sulfate, Butylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Triclosan, Disodium EDTA, Citric Acid, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin

TONIK DO SKÓRY MIESZANEJ

Skin Balancing Pore-Reducing Toner to lekki, nawilżający tonik dla skóry normalnej, tłustej i mieszanej zapewnia wspaniałą ochronę skóry przed niekorzystnym wpływem środowiska i suchością. Dodatkowo, jego składniki ułatwiające komunikację międzykomórkową mogą – teoretycznie – wspomagać równowagę skóry, dzięki czemu stan obszarów przetłuszczających się nie ulegnie pogorszeniu i nie pojawią się zaczerwienienia i wypryski. Optycznie zmniejsza widoczność porów. Skin Balancing Toner pomaga również unormować funkcjonowanie komórek.

- Redukuje suchość i łuszczenie skóry
- Pozostawia skórę jedwabiście gładką i nawilżoną
- Bez substancji zapachowych i barwników
Tak jak jego poprzednik, tonik znajduje się w bardzo twardej, plastikowej butelce, z odkręcaną nakrętką. Po oczyszczeniu twarzy wpierw olejkiem, potem żelem, nasączam wacik tonikiem i rozprowadzam po twarzy. Skórę mam już (przynajmniej staram się) dobrze oczyszczoną, więc funkcja oczyszczania twarzy tonikiem sprowadza się raczej do przywrócenia prawidłowego ph skóry niż demakijażu.
Tonik bezbarwny, bez zapachu, podoba mi się to, że oprócz porządnego ( sprawdzałam jako próbę od razu po umyciu tylko żelem) oczyszczenia skóry z makijażu, pięknie cerę nawilża - prawie jak dobry krem nawilżający. Pozostawia ją gładką i jak zapewnia producent aksamitną. Bardzo fajny tonik, polubiłam go, w pewnym stopniu zmniejsza też widoczność porów. Wiem, że może być dla niektórych zbyt drogi, ale jest bardzo wydajny, nasączam tylko jeden wacik, przez co tonik jak sądzę, starczy mi na długo.
Do mojego dueciku dokupiłam też płyn złuszczający z 2% kwasem salicylowym, ale o nim w następnym poście.

Tonik o pojemności 190 ml w cenie 110 zł kupimy w: paula`s choice.pl ( na stronie jest podana błędna pojemność 177 ml) lub w sklepestetyka.pl

Długa lista składników: Water, Glycerin, Butylene Glycol (water-binding agents), Niacinamide (vitamin B3/cell-communcating ingredient), Adenosine Triphosphate (cell-communicating ingredient/skin conditioning agent), Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract (anti-irritant), Arctium Lappa (Burdock) Root Extract (antioxidant), Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydrolyzed Vegetable Protein (skin conditioning agents), Sodium PCA, Panthenol, Sodium Hyaluronate (water-binding agents), Sodium Chrondroitin Sulfate (skin conditioning agent), Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol (lipid-based water-binding agents), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Oleth-10, DEA-Oleth-10 Phosphate, Sodium Lauroyl Lactylate (emulsifiers), Polysorbate-20 (skin conditioning agent), Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol (preservatives), Sodium Citrate (pH adjuster), Carbomer (gel-based thickener), Xanthan Gum (thickener), Trisodium EDTA (chelating agent), Phenoxyethanol (preservative).

Swoje kosmetyki kupiłam na stronie polskiej Paula`s Choice, ale niestety po długiej, trudnej, bardzo stresującej wymianie kosmetyku na prawidłowy, nie zrobię już tam zakupów. Polecam sprawdzony przeze mnie SKLEPESTETYKA.PL
Miałam o tym nie pisać, ale jednak napiszę co mnie spotkało podczas zakupów w sklepie PAULA`S CHOICE POLSKA. Dostałam inny kosmetyk niż zamawiałam, napisałam maila, nawet kilka do sklepu podany na ich stronie, długo zero odpowiedzi, postanowiłam napisać w wiadomości na ich stronie na fb. Odpisała mi Pani dość szybko, że oczywiście zamieni kosmetyk, propozycji wymiany było kilka, w końcu stanęło na tym, że wyślą mi mój produkt paczkomatem. Ucieszyłam się, złość mi minęła, w końcu zdarzają się takie pomyłki. Szlag mnie trafił podczas wiadomości sms-owej o odbiorze paczki, po pierwsze z innej dzielnicy niż tej, w której mieszkam, a po drugie pod takim adresem, gdzie nie mam pojęcia nawet gdzie to jest. Byłam blisko zawału jak Pani (mailowo) poinformowała mnie, że z tamtego paczkomatu zawsze odbieram przesyłkii!!! Pytam się po co odbierać paczki z innej dzielnicy, podaje się paczkomaty najbliżej miejsca zamieszkania. Czekałam więc cierpliwie, aż paczka się przeterminuje i trafi do właściwego paczkomatu. Korespondencja i otrzymanie właściwego produktu trwało od 29 stycznia do 12 marca. Trochę długo, nie sadzicie?
Dlatego wiecie już, czemu ja tam nie zrobię w przyszłości zakupów. Strona sklepu jest bardzo ciekawa, przejrzysta, zawiera dużo informacji, ale ja już podziękuję :)

Komentarze

Popularne posty